Temeljem članka 26. Zakona o radu („Narodne novine“, br. 93/14., 127/17. i 98/19.), direktor ________d.d., Koprivnica, ___________ (dalje: Tvrtka) dana ____. ______, 2021. godine donosi
P R A V I L N I K
o predstavljanju _________ d.d. prema društvenim medijima – društvenim mrežama
Članak 1.
Društveni mediji – društvene mreže (u nastavku: društveni mediji) predstavljaju veliku internetsku zajednicu u kojoj se kupci, partneri, dobavljači i dioničari okupljaju kako bi dijelili informacije, promovirali proizvode i usluge te razmjenjivali mišljenja i iskustva.
Društveni medij kao oblik elektroničke komunikacije omogućuje stvaranje internetskih zajednica, razmjenu znanja, mišljenja, te privatnih i javnih poruka.
Tvrtka prepoznaje ograničenja i rizike društvenih medija posebice vezano za utjecaj na robnu marku, ugleda u javnosti i temeljne vrijednosti Tvrtke.
Ovim Pravilnikom Tvrtka postavlja okvir smjernica i postupanja glede društvenih medija.
Članak 2.
Svrha ovog Pravilnika je dati smjernice i postupanje tvrtke u odnosu na društvene medije, definirati pravila koja se primjenjuju na korporativnu i osobnu upotrebu društvenih medija te objasniti stegovne mjere Tvrtke u slučaju kršenja pravila u odnosu na predstavljanje Tvrtke prema društvenim medijima.
Radnici koji su odgovorni za…